انواع استراتژی بازاریابی:
یک کسب و کار می تواند از طریق بازاریابی کالاهای فعلی یا جدید در بازارهای فعلی یا جدید رشد کند. مدیران باید نسبت به فرصت های بازاریابی، دریچه های استراتژیک یا مزیت های متمایز بالقوه آگاهی داشته باشد. 4 استراتژی مفید برای توسعه بازاربه شرح زیر است :
1- نفوذ در بازار
2- توسعه بازار
3- توسعه کالا
4- تنوع بخشی
مشاوره دربازاریابی.فروش مالی.کسب وکار.استراتژی
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0